A venit iarna! Nu mai lenevi și începe să slăbești!

De regulă, sezonul rece este unul de respiro pentru reprezentantele sexului frumos, care susțin că în această perioadă le este mult mai greu să piardă din kilogramele în plus! Nu mai au la dispoziție mulțimea de fructe și legume din vară, sunt mult mai sedentare și, în plus, hainele pe care le purtăm acum sunt un pic mai groase, ceea ce le permite să mai mascheze acele kilograme în plus! Noi însă avem o provocare pentru tine: începe să slăbești pe perioada iernii, pentru a arăta perfect în primăvară! Nu este deloc dificil, iar în rândurile următoare te vei convinge că avem dreptate!

Alimente care te ajută să slăbești!

Chiar dacă nu îți vine să crezi, există o mulțime de alimente pe care le poți consuma și iarna și să slăbești în mod eficient. Vei vedea că nu este deloc dificil să faci ca acul cântarului să arate acel număr care te face să îți apară un zâmbet larg pe față. Citește doar, și te vom convinge și pe tine că nu ai niciun motiv să renunți la a arăta bine sau a pierde kilograme din motive medicale, pe perioada iernii.

Supă de pui

Pe perioada iernii, avem nevoie de multă mâncare pentru suflet, dar și una care să ne încălzească în zilele reci. Și ce variantă mai bună decât supa de pui cunoști? Este delicioasă, are puține calorii, îți încălzește sufletul și trupul, este pur și simplu perfectă! Și, pentru că scopul tău este să slăbești pe perioada iernii, este preparatul complet. Conține atât proteine, dar și legumele necesare pentru doza zilnică de vitamine și minerale! În plus, supa de pui, cu ceva mai mult piper, este tratamentul perfect în cazul în care ai răcit, pentru că te pune rapid pe picioare!

Dovleac

Cine nu adoră o felie de dovleac copt, cu gustul lui unic, care nu seamănă cu nimic altceva? În sezonul rece se găsește din plin, așa că ai putea să-l consumi mai des, pentru că te ajută să slăbești prin faptul că este una dintre cele mai bune surse naturale de fibre și are un conținut caloric redus. Nu este nevoie să mănânci porții uriașe pentru a te sătura, așa că încă un avantaj pentru tine. Conține multă vitamina C, antioxidanți și beta-caroten, ceea ce înseamnă că sistemul tău imunitar va fi unul puternic. Există numeroase rețete pe internet despre felul cum poate fi preparat, dar supa cremă sau felii de dovleac la cuptor sunt printre cele mai populare și mai delicioase!

Suplimente naturale pentru slăbit!

În mod evident, iarna pierdem mult mai greu kilogramele în plus, pentru că și metabolismul este puțin mai leneș în această perioadă. De aceea, avem pentru tine o sugestie, un supliment natural pentru controlul greutății și metabolism, și pe care îl poți găsi chiar aici!

Avem de a face cu un supliment alimentar de la Equilibra bazat pe extracte de plante, formulă concentrată care se diluează în apă, cu gust plăcut de ceai verde și mentă. Produsul este o combinație reușită de cafea verde, cu proprietăți tonice și de reglare a metabolismului și ceai verde, recunoscut pentru acțiunea benefică de reglare a greutății corporale. Formula este îmbogățită cu fruct de ananas, pentru tratarea celulitei și reglarea circulației periferice, reducând senzația de picioare obosite, dar și cu extract de frunze de mesteacăn și rădăcină de păpădie cu rol de drenare a lichidelor corporale. Mai exact, conține extract de cafea verde pentru slăbit, cu ananas, ceai verde, păpădie, inulină, mesteacăn. Caffe verde metabolico, un produs care tonifică și slăbește și detoxifiază în același timp.

Cartofi dulci

Dacă nu ai încercat până acum cartofii dulci, este timpul să treci la fapte! Sunt delicioși, și au index glicemic mai mic decât în cazul celor obișnuiți, așa că nu vor face să îți fluctueze nivelul glicemiei. De asemenea, sunt un aliat de nădejde atunci când vrei să slăbești pe perioada iernii. Îi poți prepara sub formă de piure, dar tăiați ca pentru prăjit, stropiți cu puțin ulei de măsline, asezonați după gust și apoi preparați la cuptor sunt de-a dreptul senzaționali!

Fulgi de ovăz

Cel mai bun mic dejun atunci când vrei să pierzi câteva kilograme în sezonul rece conține în mod obligatoriu fulgi de ovăz. Amestecă într-un bol iaurt, fulgi de ovăz, banane, nuci, chiar și o lingurță de miere, și vei avea parte nu doar de o masă sănătoasă, ci una care te va ține sătul/ă până la prânz, plin/ă de energie, și fără tentația de a mai ronțăi câte ceva.

Fulgii de ovăz te ajută să slăbești prin faptul că sunt o bună sursă de fibre, care îți reglează problemele cu tranzitul intestinal, mai lent pe perioada iernii, dar îți și echilibrează nivelul zahărului din sânge.

Rodie

Din nou, avem una dintre cele mai bune surse de fibre, și un fruct cu puține calorii, pentru ca tu să poți slăbi în această perioadă. Le poți consuma simple, în salate de fructe sau de legume, ai libertate de alegere. În plus, rodiile sunt recunoscute și pentru faptul că te ajută să îți reglezi în mod natural valorile mari ale colesterolului, așa că nu mai ai niciun motiv să treci pe lângă ele când le zărești în rafturile magazinelor.

Varza de Bruxelles

Da, nu putem spune despre varza de Bruxelles că este preferata noastră! Dar, dacă vrei să slăbești, mai faci și unele alegeri mai neplăcute. Varza de Bruxelles are foarte puține calorii, iar dacă nu găsești nicio rețetă care să fie pe placul tău, încearcă să o prepari simplă, la cuptor, ca pe cartofii dulci. S-ar putea să ai o surpriză mai mult decât plăcută, iar această micuță legumă să devină rapid preferata ta!

Pere!

O gustare sănătoasă, atunci când ești la dietă pe perioada iernii este aceasta: o pară tăiată felii, alături de care ai alăturat și câteva migdale. Este o combinație care te face să uiți de poftele nesănătoase, dar care te ajută și să slăbești și să îți reduci nivelul zahărului din sânge.  

Cum ți s-a părut provocarea noastră, să slăbești pe perioada iernii? Ți se pare greu? Accept-o și hai în secțiunea de comentarii, pentru a ne spune cât de eficiente au fost recomandările noastre!


O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)

Ți-a plăcut acest articol? Lasă un vot!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *