Oricând e nevoie de un plus de energie și rezistență!

Un plus de energie nu strică niciodată! Mai ales în situația în care în care ai tot mai multe sarcini de îndeplinit, iar ziua nu are ”decât” 24 de ore. Nu este de mirare deci, că organismul tău se resimte, și nici măcar după ce reușești să prinzi câteva ore de somn nu simți că te-ai odihnit suficient!

Renunță la energizantele nesănătoase!

În încercarea de a mai căpăta măcar un plus de energie, cei mai mulți dintre noi apelează la tot felul de stimulente, iar pe primele locuri stau cafeaua și energizantele nesănătoase. Este timpul să te oprești și să îți îndrepți atenția către altceva, un produs complet natural, care îi va oferi organismului tău mai multă energie și rezistență!

Readu-ți organismul pe linia de plutire!

Pentru a-i oferi organismului tău acel plus de energie, ai căutat multe produse, dar nimic parcă nu a avut efectul dorit. Am încercat și noi să îți venim în ajutor și am găsit aici pentru tine acel produs de care aveai nevoie. Este vorba despre un supliment alimentar de la Equilibra pentru îmbunătățirea energiei fizice și a concentrării mentale, cu vitamina C și vitamina B6. Ambele vitamine contribuie la metabolismul energetic, la buna funcționare a organismului, la reducerea oboselii și a stresului.

Vitamina B6 contribuie la metabolismul energetic, funcționarea sistemului nervos, metabolismul glicogenului și al proteinelor. Totodată, formula este îmbogățită cu ginseng, guarana și kola pentru un plus de energie pe întreaga durată a zilei, sau specific atunci când un aport suplimentar se impune.

Recomandări pentru un plus de energie

Există, de asemenea, o serie de recomandări pentru cei care vor să aibă parte de un ”boom” de energie și rezistență, pe care le vom detalia în rândurile de mai jos.

Multă Omega 3

Acizii grași Omega 3 aduc mai multe beneficii pentru organism, iar cele mai cunoscute dintre ele se referă la faptul că ajută la buna funcționare a inimii și scăderea inflamației. Ceea ce nu se prea cunoaște este faptul că acizii grași Omega 3 sunt excelenți atunci când vine vorba să-i oferi organismului tău un plus de energie.

Pentru ca organismul tău să aibă parte din plin de beneficiile acestora, ar trebui să consumi mai multe nuci, seminţe de in, ulei din seminţe de in, somon, ton, macrou, hering, legume verzi.

Ghimbirul, bun pentru energie, dar și pentru somn

Renunță la cana cu cafea din fiecare dimineață și înlocuiește-o cu una la fel de mare de ceai de ghimbir. De asemenea, dacă nu îți place acest ceai, poți avea parte de același efect dacă razi niște ghimbir proaspăt peste salata de la prânz. Oricum alegi, ghimbirul îți va oferi acel plus de energie de care avea nevoie pentru a face față cu succes provocărilor zilei.

Dar, ce este și mai surprinzător, este și celălalt efect al ghimbirului: acesta este folosit cu succes în medicina asiatică pentru a scăpa de insomnie. Efectul acestuia, cel de a elimina toxinele care de multe ori pot provoca probleme cu somnul este de această dată în avantajul tău, și tu te vei putea odihni mai ușor.

Magneziul te umple de energie

Un nivel scăzut de magneziu în corp înseamnă că vei suferi din cauza lipsei de energie. Cel puțin aceasta este concluzia la care au ajuns mai mulți cercetători de peste Ocean, care le-au recomandat în special femeilor să fie atente la deficitul de magneziu. Pentru a remedia această carență, se recomandă apelarea la suplimente nutritive sau să se consume alimente bogate în magneziu, cum ar fi migdalele, alunele de pădure, cerealele integrale, peşte etc.

Anemia are legătură cu lipsa de energie

Dacă faci tot ce îți stă în puteri pentru un plus de energie, dar totuși nu ai parte de efectul dorit, atunci poate ar trebui să-ți verifici nivelul fierului din organism. Este posibil să suferi de anemie, o afecțiune care se manifestă prin oboseală, slăbiciune, ritm cardiac crescut.

În cazul în care valorile fierului din organism nu sunt chiar atât de scăzute, poți regla această problemă din alimentație, alegând să consumi mai multă fasole, linte, spanac, sfeclă roșie, alimente bogate în vitamina C.

Renunță la cafea!

Adori senzația de energie pe care ți-o dă acea ceașcă de cafea consumată dimineața. Totuși, după o perioadă în care ai fost ”spirt”, după prânz ești cuprins/ă de o stare de moleșeală, așa că mai bei o cană pentru a face față sarcinilor care trebuie îndeplinite. De aceea, pentru a nu mai suferi din cauza acestor neajunsuri, și pentru că poți risca și unele probleme de sănătate, încearcă să renunți la cafea și să găsești alți înlocuitori, mai sănătoși: ceai negru, ceai verde, ceai de ghimbir.

O pauză nu strică niciodată!

Atunci când simți că nu mai poți, încearcă să îți găsești câteva clipe pentru o mică pauză. Ai nevoie doar de 10 minute la două-trei ore în care să te deconectezi un pic, ieși un pic din birou și ”uită” de toate. Organismul tău va aprecia acest respiro și vei avea parte de un plus de energie pentru a relua sarcinile zilnice.

Alege gustările sănătoase!

Atunci când ești la serviciu, unul dintre cele mai ”păcătoase” obiceiuri sunt gustările luate mereu pe fugă. Cei mai mulți dintre noi le aleg pe cele mai nesănătoase, care dau o iluzie falsă de energie. Încearcă mai bine alternative sănătoase, care îți oferă un plus de energie, dar țin și la silueta ta. Câteva exemple ar fi: un iaurt în care ai presărat câțiva fulgi de migdale sau nuci, sau chiar legume tăiate bastonașe: ardei gras, dovlecel, castravete, morcov. Nu mai amintim de fructe, delicioase și sănătoase!

Verifică-ți activitatea glandei tiroide

Dacă însă nimic nu pare să funcționeze, programează-te la un medic specialist pentru a verifica activitatea glandei tiroide sau a glandelor suprarenale. Acea stare de oboseală permanentă poate fi un semnal pe care organismul tău ți-l trimite pentru a te atenționa că există pe undeva un dezechilibru.

Nu neglija niciodată senzația de oboseală și discută cu medicul tău ce poți face pentru un plus de energie!


Ți-a plăcut acest articol? Lasă un vot!

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *