Cea mai bună dietă pentru tratarea cancerului și diabetului!

Cele mai noi studii medicale au demonstrat că stilul alimentar ketogenic chiar este cea mai bună dietă atunci când vine vorba de remedierea multor probleme de sănătate, cum ar fi diabetul, depresia și chiar cancerul.

Arde grăsimile

După cum bine știi, în dieta ketogenică se recomandă consumul de multe grăsimi sănătoase, mai puține proteine și extrem de puțini carbohidrați. Uleiul de cocos sau de măsline, ouăle ecologice, avocado sunt doar câteva dintre recomandările specialiștilor.

Și, pentru că avem de a face cu un stil alimentar în care carbohidrații sunt într-o cantitate foarte mică, organismul este nevoit să ardă grăsimile pentru a obține energia necesară funcționării.

Fără înfometare

Atunci când auzi de dietă, în general primul cuvânt care îți vine în minte este ”înfometare”. Total greșit, și tocmai de aceea stilul keto se dovedește a fi cea mai bună dietă pentru mulți dintre oameni: nu flămânzești, mănânci alimente gustoase, și totuși slăbești. Fantastic, nu-i așa?

Pentru că se consumă extrem de puțini carbohidrați, corpul trece printr-o perioadă de adaptare, în care produce corpi cetonici. De regulă, prezența acestora în urină este semnul că ai început să slăbești. Dar, dacă nu ții nicio dietă și aceștia îți fac simțită prezența, nu ar strica să faci o vizită la medic deoarece este posibil să suferi de diabet. De aceea, ar fi utilă măsurarea acestora. Una dintre cele mai bune metode prin care se poate determina nivelului de corpi cetonici în urină este folosirea de teste rapide, Keto-Test, și care pot fi găsite aici. Cu ajutorul lor, testarea poate fi făcută chiar acasă, fără să mai fii nevoit/ă să te prezinți la un laborator de analize medicale. Aceste teste reprezintă atât o modalitate comodă și extrem de utilă în monitorizarea dezechilibrului glicemiei în diabet, dar și a procesului de ardere a grăsimilor corporale în curele de slăbire.

Cea mai bună dietă există!

Chiar dacă ți s-a tot spus că nu există cea mai bună dietă, că este un mit, și altele asemănătoare, se pare că lucrurile nu stau chiar așa. Stilul alimentar ketogenic chiar se dovedește a fi cea mai bună dietă, dovadă și afecțiunile medicale care sunt mult mai ușor de controlat, remediat și tratat cu ajutorul ei.

Slăbești rapid și eficient

Atunci când vine vorba de slăbit, multă lume a afirmat că este cea mai bună dietă, deoarece este foarte eficientă, rapidă, și chiar ușor de ținut. Nu vei suferi de foame, iar kilogramele în plus se vor ”topi” pe tine. Ce ți-ai putea dori mai mult?

Ajutor în caz de cancer și diabet

După cum bine știi, celulele canceroase se hrănesc cu zahăr. În momentul în care tu nu-i mai oferi organismului carbohidrații din care acesta să-și ia doza de zaharuri, atunci acestea nu mai au cu ce să se alimenteze. Prin urmare, boala nu mai poate avansa, iar în unele cazuri se poate intra și într-o remisie parțială. Discută cu medicul tău oncolog acest aspect și vezi dacă nu cumva e vorba despre cea mai bună dietă pe care o poți urma în această perioadă dificilă.

De asemenea, chiar și în cazul bolnavilor de diabet este indicat acest stil de viață, deoarece se reduce semnificativ nivelul de zahăr din sânge și al insulinei, iar acest aspect are nenumărate avantaje.

Indicată în tulburări neurologice

Mai multe studii medicale au fost realizate pentru a se vedea care este cea mai bună dietă în cazul pacienților care suferă de tulburări neurologice. În urma acestora, s-a ajuns la concluzia că dieta ketogenică este cea câștigătoare, deoarece chiar și în cazul pacienților care sufereau de afecțiuni grave precum Parkinson, Alzheimer, unele forme de epilepsie, ADHD, autism, s-a constatat o îmbunătățire semnificativă a vieții și o reducere a simptomelor neplăcute.

Ce poți consuma în dieta ketogenică

Chiar dacă se spune că în dieta ketogenică este încurajat consumul de grăsimi, încearcă să-ți îndrepți atenția către cele sănătoase. Așadar, poți consuma carne, pește, ouă, dar și altele despre care poți afla în continuare.

Fără ulei de floarea soarelui

Uleiurile vegetale agreate în cadrul dietei ketogenice sunt cel de măsline extravirgin, uleiul de avocado, ulei de nuci de macadamia, uleiul de susan sau de in, toate presate la rece. Nu folosi aceste uleiuri pentru a prăji alimentele, ci pentru a da un gust bun sosurilor tale sau o aromă deosebită salatelor de legume. Uleiul de floarea soarelui sau cel de porumb nu sunt indicate.  

Pește

Consumul de pește este încurajat în dieta keto, iar peștele gras este chiar indicat. Cel mai bine îl consumi fiert, la cuptor, la abur, și nu prăjit. De asemenea, ar fi bine să eviți conservele care conțin sos de roșii, pentru că aduci în plus carbohidrați de care nu ai nevoie.

Carne

Stilul keto chiar este cea mai bună dietă, deoarece poți consuma și carne. Cu toate acestea, nu exagera cu consumul de proteine, iar recomandarea specialiștilor este să îți îndrepți atenția către acele produse organice și să eviți carnea procesată.

Ouă

Ouăle pot fi consumate zilnic, după cum îți sunt pe plac, pentru că sunt considerate alimentul complet. În plus, mai sunt și foarte delicioase, așa că nu ai niciun motiv să nu le adaugi în stilul tău alimentar ketogenic. Evident, cele mai bune sunt cele organice.

Brânzeturi și lactate grase

Unt, smântână, iaurt grecesc, orice fel de iaurt nedegresat, mascarpone, brânzeturi grase. Cum sună? Este lista de produse lactate care se pot consuma la liber în keto, iar pe lista de interzise se află laptele simplu. Nici cașcaval, cheddar, feta, mozzarella, brânză brie sau cu mucegai nu sunt niște variante tocmai în regulă.

Legume

Lista de legume care se pot consuma cu încredere în dieta ketogenică este una destul de generoasă: conopidă, avocado, varză (roșie sau albă), broccoli, dovlecel, spanac, sparanghel, kale, fasole verde, varză de Bruxelles, castravete, dovlecei, vânătă, roșie, avocado, măsline, țelină, salată verde, ardei, ciuperci, usturoi, dovleac plăcintar, alge.

Trebuie evitate morcovul, păstârnacul, ceapa, usturoiul, cartoful, la fel și leguminoasele precum lintea și fasolea uscată.

Nuci

Nucile sunt o gustare sănătoasă și delicioasă, cu condiția să nu exagerezi. Ar fi de preferat să eviți consumul de caju sau fistic deoarece sunt o sursă de carbohidrați.

Făină

Chiar dacă este vorba despre o dietă, nu trebuie să neglijăm faptul că organismul simte nevoia și de ceva dulce. Cum orice prăjitură, brioșă sau clătită făcută în casă are nevoie și de făină, o poți folosi pe cea de cocos, migdale sau chiar in.

Condimente

Cu ajutorul condimentelor, mâncarea este mult mai delicioasă, așa că poți folosi cu încredere sare, sare roz de Himalaya, piper (negru, cayenne, alb), scorțișoară ceylon, ghimbir, chilli, rozmarin, pătrunjel, oregano, busuioc, mentă etc. Acele amestecuri de condiment gata preparate de pe rafturile magazinelor sunt de evitat, deoarece multe dintre ele conțin și zahăr adăugat.

Nu este deloc greu să urmezi dieta ketogenică. Dar, pentru rezultate bune și pentru a te menține la greutatea propusă, se recomandă ca această dietă să fie transformată într-un stil de viață.


O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)

Ți-a plăcut acest articol? Lasă un vot!


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *